Koncert
Queen-Wroclaw.blogspot.com

czwartek, 5 lipca 2012

Kilka zdań z konferencji z Queen we Wrocławiu

Fot. Mieczysław Michalak / Agencja Gazeta 

- To ciekawe miasto, dużo się u was dzieje. Dowiedzieliśmy się tego przy okazji piłkarskich mistrzostw Europy - opowiadał perkusista Roger Taylor, a gitarzysta Brian May dodał że, cieszy się, że mogli tu przyjechać z Amerykaninem Adamem Lambertem, który daje im na nową siłę na scenie: - Praca z nim świetnie się układa, ma głos jeden na milion. To nie jest nowy Freddie, to inny, doskonały wokalista - komplementował May młodszego o 35 lat wokalistę.

- Odebrałem telefon i usłyszałem, czy nie pojechałbym na trasę koncertową z Queen - opowiadał Lambert - trochę się wystraszyłem, ale taka szansa zdarza się przecież raz w życiu, nie można nie skorzystać. Nie żałuję: to nie tylko doskonali muzycy, ale też fantastyczni ludzie - chwalił z kolei starszych kolegów.
Zdradził, jak przygotowywał się do koncertów: - Oglądałem stare nagrania, podglądałem Freddiego, żeby swoim zachowaniem właściwie oddać honor jego osobie, nie po to żeby go kopiować. Udawanie kogoś innego jest świętokradztwem - mówił.

Dodał też, że wyraźnie widzi granicę między swoją solową karierą a współpracą z Queen: - To, co robię sam, jest taneczne, współczesne. Koncerty z Queen to podróż w czasie, cofam się do utworów, na których się wychowałem. Tylko zamiast słuchać tych klasyków, sam je śpiewam - żartował.

- Nie ma przepisu na hit. Jeśli uważasz że coś jest tego warte, nagrywasz to, a potem to się samo dzieje - mówili skromnie May i Taylor, autorzy wielu ponadczasowych przebojów.

Większość z nich usłyszymy w sobotę, Brian obiecał, że zagra je na słynnej Red Special, gitarze, którą zbudował z ojcem, gdy miał 17 lat. - Zagrałem na niej tysiące koncertów i zawsze czułem, że ojciec jest ze mną - mówił.

- Niczego nie wykluczamy, na razie najważniejsze są dla nas koncerty - powiedzieli zgodnie muzycy pytani, czy powstanie nowa płyta nagrana z Lambertem. Pewne jest natomiast to, że w listopadzie wyjdzie solowy krążek Rogera Taylora.

źródło: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,12071721,Zespol_Queen_z_Lambertem_juz_przyjechal_do_Wroclawia.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz